Czy chcesz zwiększyć swoją widoczność na Instagramie? Czy zależy Ci na przyciągnięciu uwagi swojej docelowej grupy odbiorców i budowaniu silnej społeczności online? Jeśli tak, to indywidualne konsultacje z profesjonalistką od videomakingu, Ewą Rogala, są idealne dla Ciebie!
W ramach konsultacji możesz wybrać obszary, które Cię interesują:
- Analiza Twojego konta na Instagramie
- Kadrowanie i kompozycja wideo
- Techniki oświetlenia
- Montaż w aplikacji CapCut
- Strategia marketingowa
- Plany publikacji
- Reklama na Twoim koncie
W planie:
- Analiza konta: omówienie zaangażowania odbiorców i efektywnego wykorzystania wideo.
- Elementy konta: opisy, bio, publikacje, siatka, kolorystyka.
- 5 pomysłów na skuteczne rolki: planowanie mówionych i trendowych rolek.
- Feedback i rady eksperta: wskazówki dotyczące wideo i zadanie domowe.
Dla kogo są te konsultacje?
- Dla osób, które chcą pracować nad swoim kontem i marką Premium na Instagramie.
- Dla influencerów i osób prowadzących osobiste profile, które chcą rozwijać swoją markę osobistą.
- Dla przedsiębiorców i właścicieli małych firm, którzy chcą zwiększyć swoją obecność na Instagramie.
Informacje dodatkowe:
- Czas trwania: 60-75 minut
- Cena: 300 zł
- Data: czwartki (godzina do ustalenia)
** po wcześniejszych ustaleniach możliwy także inny dzień tygodnia
Liczba miejsc ograniczona.
Wszystkich zainteresowanych spotkaniem, prosimy o wiadomość na adres: k.skowronek@rezydencjahotel.pl
Audyt przeprowadzi:
Ewa Rogala
Dyrektor Generalny, Rezydencja Luxury Hotel****
Od kilkunastu lat bezpośrednio związana z marketingiem oraz kreowaniem strategii marki. Zaczynała od własnej firmy 20 lat temu, zajmując się realizacją pomysłów i strategii dla własnej firmy, odnosząc pierwsze sukcesy i zdobywając inspirujące doświadczenie, niezbędne w dalszej pracy.
Od 10 lat pełni funkcję Dyrektora Generalnego w Rezydencja Luxury Hotel**** gdzie odpowiada za zarządzanie, sprzedaż i marketing, dostosowując się do aktualnych trendów i zmieniającego się świata. Odnosi także sukcesy w wideomakingu, co pozwala jej jeszcze skuteczniej komunikować się z klientami i budować silną obecność marki w mediach społecznościowych.
Dostrzega potencjał w skutecznej strategii marketingu internetowego, wykorzystując to w codziennej pracy dla Rezydencji Luxury Hotel oraz dla innych klientów z sektoru Horeca. Szczególną uwagę poświęca budowaniu i wspieraniu kobiecych marek osobistych, pomagając kobietom osiągnąć sukces w dynamicznie zmieniającym się środowisku biznesowym. Jej działania inspirują wiele kobiet do realizacji swoich pasji i marzeń zawodowych.
Kreuje pomysły na miarę tej konkretnej marki, prowadząc ją niezmiennie w górę po drabinie możliwości e-commerce i dostrzegając potencjał nie tylko w obiekcie, ale przede wszystkim w załodze.
Nie od dziś wiadomo, że markę tworzą ludzie, a w szczególności kobiety, które wnoszą do niej swoją pasję i zaangażowanie!